Master Of study!

oyeh oyeh! MID-YEAR EXAMINATION coming sOOn! * kene bebanyak kan study! ( baruu sekarang kauu nak study ke bhaii?) HIKHOK ^O^  NO NO NO act aku study jugakk okayy! aku niee cukup FOBIA betul dengan subjek PERDAGANGAN + SEJARAH yang kene buad dalam bentuk ESSAY niee tauu -.-
*macam lah aku jawab soalan CHEMIST , PHYSIC dengan BIO tuu  mau nyee aku bako jee kertas kertas tuu! mangsa-mangsa yang ambik subjek tuu punn dahh jadi gilOo nak menjawab soalan soalan tuu apatah lagi ADDMATH , hui jangan cakap lahh subjek hok tuu . depa punn bolee nek tension nak menjawab ,  budakbudak yang berotak GENIUS tuu punn dorang tak bolee nak janji capai 100% marks okayy!
so aku nie kira bersyukur lah tak ambik subjek-subjek yang bolee membuatkan urat-urat otak aku niee berbelit macam cable yang dah rosak tuu -,- teheeeeeee xD
okayy target akuu untuk MID-YEAR EXAM niee hope lebih baik lahh dari keputussan
bulan mac haritu . teruk! T.T  hwaiting! 



Terima Kasih Daun Keladi