ade ade jelahh ^^

lama dahh tak update blog niee , ohh I MISSING YOU! MISSING YOU! *bak kata CODY SIMPSON yeahh! heeeeeee kat sch tadi kann time at bilik SENI akuu sesaje nak mengusik membe aku sorang niee , nama diaaaa . . . FT.ISLAND(bukan nama sebenar oke!) *aku yang volunteer nama tuu dah diaa gila sangat kumpulan FT.ISLAND . hikhik , kiteorang kawan punn time sekolah rendah lagi  tuu pun satu classmates duduk punn sebelah sebelah je tauu  kau ada? takde kannkann hikhok ^O^ *berlagak kejap ,bila teringat balik pasal niee nak tergelak pun ade ohh . aku dapat tauu dia niee penah syok dengan aku time sekolah rendah duluu , membe aku yang bagitauu ;) asal kau tak terus terang dengan aku jee? kann dah melepas * padan muka! HAHA! akuu punn dengan penuh kenakalan tanye diaa soalan niee,

aku : wehh , duluu time sekolah rendah kauu couple dengan sape ehh?
dia : aku tak couple dengan sesape pun , aku selekeh time tuu sape lahh nak at aku niee
aku : elehh , ade lahh orang sukaa kat kauu , kauu je yang taktau
dia : yelaa tuu , kalauu ade pun sape?
aku : aku lahh , heheeeeee ! *haha , act mengusik jee tuu
dia : yelaaa tuuuuuuuu ....( tersengih-sengih)
aku : betul lahh sebab kau comel ;D ecehhh .  dalam hati berkata * eh eh budak niee tersipu sipu malu lahh konon , tersengih-sengih tayang gigi diaa yang cantik tuu. haha ingat aku taktau kauu penah sukaa aku duluu , hikhok ..
dia : adoyymalu lahh aku repeat pasal cite duluu ( blushing) time tuuaku pendam jee kott perasaan aku at kauu ,
aku : tuu lahh , sape suruh tak cakap terus terang dengan aku kuang kuang ^^
kauu ingat tak tahun lepas time kelas agama? membe aku cakap mata kauu tuu suka sangat meng-usya membe aku sampai aku punn kauu usya jugak , membe aku yang cakap .
bella : *tetibe menyampuk , a'ah . aku pun perasan jugak kauu niee pandangpandang at kiteorang . hah! kauu suka salah sorang membe aku dulu eh? budak kelas kenanga jugak ke?
dia : a'ah . haha , ade lahh budak tuuuu malu lahh aku nak cakap
aku : alooo , dengan kiteorang pun nak berahsia kann bgtahuu jelahh
dia : segan lahh aku nak cakap , nanti kauu akan tauu jugak ( tersengih-sengih)
aku : godikk  , yelaaah aku tak paksa okee

haih! ade ade jelahh kauu niee ^^ duluu kite tak penah pun tegur kann? sekarang dahh jadi classmates baruu lahh kite tegur menegur n kenal hati budi masingmasing , sorii lahh sebab duluu aku tak penahh layan kauu . but now kite classmates balik kann? tapi cuma tak duduk sebelah sebelah jee , heheeee . 
time sekolah rendah dulu bolehh lahh ;D pape punn kite tetap kawan!





Terima Kasih Daun Keladi